Isparta İç güvenlik Eğitim ve Tatbikat Merkez Komutanlığı

Isparta'ya düştüğünüz belli olduğunda muhtemelen internetten araştırma yapacaksınız.

Ve moraliniz bozulacak kuvvetle ihtimal.Gerek eğitim sistemi ,gerek dağıtım yerleri moral bozucu olsa da size çok şey katacaktır.

Isparta'da aldığınız eğitimin faydalarını göreceksiniz.


Özellikle dedektörcüler ve mg3 cüler intikallerde yıpransalarda gittikleri yerlerde Isparta'da öğrendikleri şeyleri yapacaklar.

Diğer acemi birliğindeki arkadaşlarınız gibi askercilik oynamayacaksınız.Isparta'da acemiliğe başladığınız günden testere alıp eve giden kadar geçen 460 günde çok zorlanacaksınız.

Zaman zaman psikolojiniz bozulacak , bir avuç askerden başka kimseyi görmeyeceksiniz ;dağlarda,üs bölgelerinde yiyecek yemeği ,içecek suyu zor bulacaksınız.

Ama öyle ya da böyle geçecek günler ayrıca şunu da belirteyim Isparta İç güvenlik Eğitim ve Tatbikat Merkez Komutanlığı nda geçen acemi birliği bitsin de dağıtıma gidiyim diye düşünmeyin.

Dağıtım yerlerinizde daha zor günler yaşayacaksınız.Gittiğiniz çoğu yerde sıracılık var ve sizi dört gözle bekleyen üst devreleriniz olacak.

Sıracılık ilk günlerde zor ve kötü birşey gibi gözükse de 6 ay geçtiğinde sizlerde rahatlayacasınız bunu sakın unutmayın.

Bugünlerde pkk sorununun çözüme doğru gitmesi doğu ve güneydoğuya gidecek arkadaşlarda rehavet yaratmasın.

Siz orada eliniz tetikte nöbetler tutun neyin ne zaman olacağı belli olmaz.Özellikle Hakkari,Şırnak,Bingöl gibi bölgelere giderseniz lütfen vatan için tutamadığınız anlarda kendiniz ve aileniz için nöbetinizi nizami tutun.

Çünkü orada askerlik yapanın halinden birtek bizler anlarız.Gün gelecek vatan sevgisinizi sorgulayacak ve psikolojik anlamda büyük düşüşler yaşayacaksınız.

Böyle anlarda sevdiklerinizi ve sizi bekleyenleri düşünüp askerlik bitene kadar rehavete kapılmadan önce kendinizin sonra arkadaşlarınızın canını koruyun

68 yorum:

  1. iyi günler ben p.mng.k.çvş olarak gidiyorum askere bunun açılımı ve görevi nedir?

    YanıtlaSil
  2. Teslim olduğun zaman bilgisayar işlemleri yapılacak ve timin çavuşlarından biri olacaksın.Dedektörcü,havan çavuşu,roketatar çavuşu,manga komutanı,mg 3 çavuşu gibi görevlerden biri olacaksın.Bunun bilgisayar atayacak.Lise ve üstü bir öğrenim gördüğün için manga çavuşu olacaksın.Lise mezunu olmayanlar avı eri olurlar.

    YanıtlaSil
  3. İstanbuldan Ispartaya gidecekler buradan yazsınlar beraber gidelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ben bahri ıstanbul dan ıspar daya gıdıyorum ayın 15 cıkış 16 teslım sen ne zaman gıdıyorsun kardeş 05357115631 ararsın

      Sil
    2. ben de senın gibi 15 yolcu 16 teslim bahri adım barıs istan buldan yola cıkıcam

      Sil
    3. İÇ GÜV.EĞT. VE TATB.MRK.K.LIĞI KOMD.EĞT.A.KOMD.SLH.EĞT.TB./
      ISPARTA /EGIRDIR

      Sil
    4. İSTANBUL /TUZLADAN İÇ GÜV.EĞT. VE TATB.MRK.K.LIĞI 40.P.EGT.A. ISPARTA/MERKEZ

      Sil
  4. İstanbul Maltepe devrelerime selam olsun

    YanıtlaSil
  5. İzmir Karşıyaka selam devrelerim

    YanıtlaSil
  6. Mardin den selamlar 93/3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vandan selamlar 93/3 p.mng.k.çvş:)

      Sil
  7. dayak ve eşya çalma hala oluyor mu ?

    YanıtlaSil
  8. dayak olayı eskisi gibi değil ancak hata yaparsanız dayak yiyebilirsiniz,hırsızlıkta her zaman olabilecek bir durum

    YanıtlaSil
  9. http://isparta40piyade.blogspot.com/2013/08/isparta-40alayda-hirsizlik-olur-mu.html

    YanıtlaSil
  10. suhhiye cavusu olarak gdcem ne oluyor bilgi alabilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. detaylı bilgiyi bu linkten alabilirsin.

      http://isparta40piyade.blogspot.com/2013/05/isparta-piyade-alayi-brans-egitimi.html

      Sil
  11. 93/4 geliyorum burdan neler getirmem lazım orda ihtiyaçlarımı karşılayabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://isparta40piyade.blogspot.com/2013/05/isparta-acemi-birligine-giderken.html burdan bakabilirsin

      Sil
  12. 93/4 gidiyorum manga çvş.

    YanıtlaSil
  13. biri şu alayın adresini yazsın yaw nasıl bulucaz ne yapıcaz hiç bilmiyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çarşıdan atlıycan taksiye 40.alay diyeceksin 10 TL,onun dışında belediye otobüsleri de geçiyor önünden bineceğin durakları da sora sora bulursun

      Sil
    2. garaj şehir merkezi içinde mi dışında mı

      Sil
    3. çok uzak değil şehir merkezine servis kalkıyor

      Sil
  14. Bursadan varmi beyler 93/4

    YanıtlaSil
  15. urfadan selam 93/4 ıspardata havalar nasl gelirken fazla elbise getirmek gerekiyomu

    YanıtlaSil
  16. 93/4 geliyorum isparta 40.piyade. diyarbakırdan mng cvs olarak. Vatanım için geliyorum komutanım

    YanıtlaSil
  17. 40. Piyade isparta merkez geliyorum mng cvs diyarbakırdan saygılar sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Nisanlim ispartada askerligini yapmakta askeriyede top.niş diye bisey imzalatmislar acilimini ve anlamini bilen yazabilirse sevinirim

    YanıtlaSil
  19. Nisanlim ispartada acemiligini yapmakta askeriyede top.niş diye bisey imzalatmislar anlamini bilen varsa bilgilendirebilirse cok sevinirim

    YanıtlaSil
  20. nişanlım ıspartada asker askeriyede top.niş diye bişey imzalatmışlar açılımını ve anlamını bilen bilgilendirebilirmi beni acaba

    YanıtlaSil
  21. nişanlım ıspartada askeriyede top.niş diye bişey imzalatmışlar açılımını anlamını bilen bilgilendirebilirmi beni

    YanıtlaSil
  22. Havanci olunursa kibrisa gitme ya da ispartada kalma sansi oluyormu

    YanıtlaSil
  23. acemi birliğim iç Güvenlik isparta merkez çıktı. Mesleğim eczane de kalfalık bonservismide doldurdum durumum ne olur usta birliği Nereye çıkar bilgi verir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ısparta'da bu tarz özellikler bir işe yaramaz.Herşekil doğuya gideceksin.Eğer taburitugay gibi büyük yerlere gidersen orada revirci yaparlar seni.

      Sil
  24. Isparta 40. Piyade çıktı kalp damar cerrahisi yoğun bakım sorumlusuyum orada acemi veya usta birliğinde revırcı olma şansım vaemı

    YanıtlaSil
  25. slm ben de buraya düştüm 94/1 ş.urfa merkez isparta merkez :)

    YanıtlaSil
  26. ben buraya düştüm la vala ş.urfa mrkz isprta mrkz 1994/1

    YanıtlaSil
  27. s.a askerligim iç güvenlige cıktı baya saglam bı yermıs arastırdım hayırlısı olsun hepımıze ankaradan gıden varmı arkadaslar ?

    YanıtlaSil
  28. İÇ GÜV.EĞT. VE TATB.MRK.K.LIĞI 40 INCI P.EĞT.A. 1 İNCİ P.EĞT.TB. 1 İNCİ P.EĞT.BL./ISPARTA MERKEZ
    HERKESE HAYIRLI OLSUN ARKADAŞLAR ORDA GÖRÜŞMEK ÜZERE SIHIYE OSMAN ÇİÇEK :):)

    YanıtlaSil
  29. Selamun aleykum benimde;
    İÇ GÜV.EĞT. VE TATB.MRK.K.LIĞI 40 INCI P.EĞT.A. 2 İNCİ P.EĞT.TB. 3 ÜNCÜ P.EĞT.BL./ISPARTA MERKEZ e çıktı. Sülüsümde de P. MNG. K. ÇVŞ. yazıyor bu ne demektir? Ben Meslek Yüksek Okulu Bilgisayar Programcılığı mezunuyum.

    YanıtlaSil
  30. S.a bende 2.tb 2 blk manga cavusu olarak gidiyorumm ins orda karsilasirizz subat 5 teslim :)

    YanıtlaSil
  31. 7sı sabah saat 7 de kamil koç ile ankaradan gıdıyorum

    YanıtlaSil
  32. aksaraydan geliyorum arkadaşlar şubatın 6sında telim olacam kavusuruz orda inşallah bu arada erkek kuaförüyüm bn traş ederim orda sizi

    YanıtlaSil
  33. çarşambayı p.şembeye baglayan gece 00:30 da ankaradan kamıl kocla gıdıyorum gıden varsa yazsın

    YanıtlaSil
  34. kardas aynı zaman bnde gdyom 1tabur 1 cı boluk

    YanıtlaSil
  35. Sihhiye cavus olarak gidiyorum 1.tabur 4.boluk bende corumdan 6.da cikyrum sabah teslim olacam ismim barış herkese simdiden hayirli teskereler

    YanıtlaSil
  36. slm ben istanbul tuzladan kobra şöförü olarak usta birliğim ıspartaya çıktı ordaki görevim ne olur ve ordan başka bir birliğe gönderilme gibi bir durumum olur mu ? bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirm

    YanıtlaSil
  37. CEHENNEME HOŞGELDİNİZ

    YanıtlaSil
  38. 93/3 Isparta 40.piyade

    YanıtlaSil
  39. selam .ıspartada binbaşı yada yarbay yada albay ibrahim kara diye bir rütbeli varmıdır

    YanıtlaSil
  40. 94/4 ısparta 40. piyade alayı..

    YanıtlaSil
  41. İÇ GÜV.EĞT. VE TATB.MRK.K.LIĞI 40 INCI P.EĞT.A. 2 NCİ P.EĞT.TB. 4 ÜNCÜ P.EĞT.BL./ISPARTA MERKEZ/ acemi birliğim buraya çıkmış komando olmak için ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allaha Dua Etmen Gerekiyor Komando Olamassın Ne Yazarsa O dur

      Sil
  42. BURSADAN ISPARTAYA GİDECEK OLAN ARKADAŞLAR VARSA 5 KASIM SAAT 23:30 KAMILKOÇTAN BİLET ALSIN

    YanıtlaSil
  43. 94/4 iç gvnlk egtim ve tatbikt mrk. Kmtnlg. 40. Alay piyade avcı er
    konyadan selamlar devrelerim :)

    YanıtlaSil
  44. Isparta merkez 40.piyade Avcı eri istanbuldan gidecem

    YanıtlaSil
  45. Isparta merkez 40.piyade Alayı Avcı eri istanbuldan gidecem teslim tarihi: 14.05.2015

    YanıtlaSil
  46. TE.MÜC.EĞT. VE TATB.MRK.K.LIĞI 40 INCI P.EĞT.A. 3 ÜNCÜ P.EĞT. TB. 1 İNCİ P.EĞT.BL./ISPARTA/ISPARTA MERKEZ
    Sıhhıye çavuşu yazıyor bir bilgi alabilir miyim ?

    YanıtlaSil
  47. Arkadaşlar Ben Isparta Merkeze Düştüm Acemi Birlik Isparta Ama Allahın İzniyle Hiç Birşey Olmaz Korkunuz Olmasın Vatan Borcu Namus Borcu Bugünlerde Gecer Sıkıntı yok

    YanıtlaSil
  48. Terorle mucadele ve tabbikat merkezi komutanligi 40.piyade egitim alayi isparta merkez buradan nereye giderim komando olabilirmiyim

    YanıtlaSil
  49. Terorle mucadele ve tabbikat merkezi komutanligi 40.piyade egitim alayi ispart merkez burdan nereye giderim ve ne olarak giderim

    YanıtlaSil
  50. Terorle mucadele ve tabbikat merkezi komutanligi 40.piyade egitim alayi ispart merkez burdan nereye giderim ve ne olarak giderim

    YanıtlaSil